Bij Slaap Beter staan we achter de kwaliteit en werking van ons product. Mocht u echter niet tevreden zijn, dan bieden we u een soepel retourbeleid aan.
Wij helpen u graag verder met het retourneren van uw aankoop. Voor een vlotte afhandeling van uw retouraanvraag vragen wij u vriendelijk om onderstaande stappen te volgen.
Het product komt in aanmerking voor retournering, mits de retouraanvraag binnen 14 dagen na aankoop wordt ingediend.
Zodra uw retourzending ontvangen en verwerkt is, zullen wij u op de hoogte stellen van de verdere afhandeling.
Tenzij anders overeengekomen, zijn de kosten voor retourzenden voor rekening van de klant.
Indien een product tijdens transport beschadigd raakt dan wordt dit uiteraard kosteloos vervangen. Stuur een mail naar retour@slaap-beter.nl met je ordernummer en een foto van de schade zodat wij u kunnen helpen. We streven ernaar altijd binnen 24 uur te reageren.
Na het ontvangen van de geretourneerde producten zal de terugbetaling binnen 14 dagen plaatsvinden via het betaalplatform waarmee u het product heeft aangekocht.
Voor hulp of extra informatie over het retourproces kunt u contact opnemen met onze klantenservice.
Wij danken u voor het in vertrouwen in Slaap-Beter.nl en streven ernaar om u een zo goed mogelijke klantervaring aan te bieden